Forum gildii zakonkrzyzacki na serwerze hanin
Zakon Krzyżacki - gildia marzeń
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum gildii zakonkrzyzacki na serwerze hanin Strona Główna
->
Inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
KalOnline-ZakonKrzyżacki
----------------
O naszej gildii
Zasady rekrutacji
Regulamin
Questy, Mapy, Poradniki
Screeny
O nas
Rekruci
Pomocy!!!
TOP secret
Inne
Kawały
Śmieszne filmiki
Gry
Pomysły
Shoutbox
music
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
leii13
Wysłany: Wto 1:14, 15 Maj 2007
Temat postu:
Ja gram healerem, ale mialam atakera na 25lvlu i znam dosciwaczenia Kingi, ktora miala juz lighta, potem ica a teraz fira
Wiec jesli idziesz na atakera to musisz wziasc Ica. Moze i pisza, ze ma malo obraznen ale z tego co widzialam w grze ludzie jakos sobie z tym radza. No i splash
Najlepszy czar obszarowy na nizszych poziomach. Zamraza i mozna biegac z mobami i je bic. Z fire blowem tak nie pobiegasz bo jest za wolny i cie zatluka nim zaladujesz. I fire blowem trzeba atakowac zywego moba - trzeba na niego kliknac, to nieraz jest trudne.
A potem IR
Magowie tym po 50 mobow bija
Ja mam lighta i tyle moge o nim powiedziec, ze dla healera, ktory ma duzo many jest dobry. Zadaje duze obrazenia. Tylko ma jedna wielka wade - nie ma obszarowki. Trzeba bic potworki pojedynczo, co jest problemem.
Wiec moim zdaniem do bicia to ice, jesli ktos chce byc healerem to w sumie nie wiem. Ja z lighta jestem srednio zadowolona, ale byc moze inne bylyby jeszcze gorsze
Wesol2
Wysłany: Pon 18:43, 14 Maj 2007
Temat postu:
Tez gram magiem...no i stwierdzam i radze ze Ice ma bardzo duze zalety Fire jest strasznie silny i zabiera malo manny ale jest wolny... i ciezko expic z fire samemu..nie mowie juz o splashu ... polecam granie Ice...chyba ze cos sie pozniej zmieni po 50 lvl ..to jak cos bede pisal jest okaze sie ze Fire to lipa to zostaje mi SoC
DevilTrea
Wysłany: Pon 9:59, 14 Maj 2007
Temat postu:
Ja jestem magiem i wole Ice od Lighting gdyż Ice zabieram mniej many i przy ciagłej walce gdy używam tylko Ice i oczywiście mam Medytation grade3 to nie trzeba w ogóle siadać żeby zregenerować manę.Lightung blow zjada nam 22mp a Ice 11mp.
Zapomniałeś jeszcze o Shock Wave najsilniejszy czar na grade 5 mam nim obrażenia 477-1190damage.Ma on 2 minusy zabiera duzo many 86 i udeż tylko z bliska
Doskonale nadaje się do dueli można zbić graczy wyższych o 4-5lv. Używa się go także w razie ataku silniejszego mobka z którym normalnie byśmy nie dali rady:)
P.S Dla MAGÓW
Jak macie Splashy Ice to podczs duelków możcie zacząć z niego uderzać już przed walką a gdy się rozpocznie odliczanie to Splashy Ice zabiera już przeciwnikowi HP i może go w dodatku spowolnić
freeking
Wysłany: Nie 13:22, 13 Maj 2007
Temat postu: co daje nam dany skill:D
Skille
Rycerz
Skille, w które warto rozwijać
WEAPON MASTERY
dla rycerza ta umiejętność to podstawa. Podnosi On Target Point (celność) oraz Damage. Im większy OTP tym trudniej przeciwnikowi uniknąć naszych ciosów. Jest to kluczowa cecha dla wojownika. Na 20 poziomie ten skil dodaje w sumie +11 do Damage oraz +10 do OTP. Wniosek więc jeden. �?ADOWAĆ w to od razu.
CRITICAL HIT
potrzebny skill . Na końcowym poziomie dodaje 80% do damage’u z prawdopodobieństwem wystąpienia równym 10% (czyli co 10 cios). Licząc, że będziesz już wtedy zadawał ciosy o wartości blisko 2000 damage plus jeszcze 80% J.
MOCKERY, PROVOCATION
– Zwieksa wrogość demonów wiec bardzo przydatny żeby przyciągnąć do siebie demona z tłumu. Provocation od Mockery oprócz siły liczy się także zasięgiem rażenia.
TRANSCENDENTAL BLOW
- Okropnie przydatny… możesz tą umiejętność trenować od 30 levelu. Jest to najważniejszy atak na tym poziomie. Daje dużą ilość damagu oraz dodatkowo zwiększa wrogość demonów wobec ciebie aż o 300%. Więc jest to kolejny skill, który okropnie przyda ci się w party. Dodatkowo dodaje on On Target Points (patrz Weapon Mastery wyżej) więc jest tym bardziej ważny.
FLASHING SLASH
choć nie dodaje dużo damage’u to jest niezwykle przydatny ze względu na możliwość ogłuszenia przeciwnika. W połączeniu z Transcendental Blow tworzą śmiercionośną parę skilli, zwłaszcza, że możesz tej umiejętności użyć zarówno na ludziach jak i potworach. Nie żałujcie punktów zwłaszcza, że są tylko 3 poziomy do nauczenia.
POWERFUL UPWARD SLASH
bardzo dobry atak, jego siła zależna jest od Transcendental Blow więc oba powinny być na maksa. Uwaga: jest potrzebny by potem używać Brutal Attak.
BRUTAL ATTACK
najsilniejszy atak dla rycerza. Nie żałujcie na to punktów. Korzysta z Death Blow Points, które dostajemy za zadawanie ciosów opisanym punkt wyżej skillem.
DEFENCE, PARRY
- pierwszy podnosi skuteczne unikanie ciosów zwłaszcza tych dystansowych. Przy dodawaniu tego skilla warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Defence jest oparty na tym, że rycerz ma tarcze, bez niej to nie działa. Vagabond Swordman (lvl 50) nie używa już tarczy tylko miecza dwuręcznego, ale umiejętność Parry jest oparta na Defence, więc bez względu na to w jaką profesję idziemy to warto dać tego skila na maksa.
RUSH - w miarę ciekawy skill, rycerz szybko podbiega do przeciwnika i go ogłusza. Przydatne w kombinacji z innymi skillami.
SHIELD ATTACK
- otrzymujesz ten skill automatycznie na 25 poziomie, nie możesz go rozwijać ale przyda ci się wiedza, że ten skill jest bardzo przydatny w duelach przeciwko magom i łucznikom. Ogłuszasz ich i ładujesz ile możesz zanim zdąrzą zaatakować cię swoim śmiertelnym atakiem Staggering Blow czy Shockwave.
INCREASED CONCENTRATION
warto używać gdyż podnosi OTP aż o 3 punkty… jednak tylko na 15 około minut.
Skille które są średnie lub totalnie się nie nadają do niczego:
LIGHTNING SLASH, UPWARD SLASH, WIDENING WOUND
pierwszy z nich wart jest godny uwagi tylko na początku gry… ale ponieważ początek gry najłatwiej przetrwać więc rada: nie marnujcie punktów . Pozostałe dwa skile upgrady pierwszego
Luczniczka
Skille, w które warto rozwijać
CONCENTRATION
Każdy punkt koncentracji dodaje Ci dwa On Target Pointy więc zdecydowanie zwiększa to Twoją celność. Tak więc nie żałuj punktów na tą umiejętność.
FATAL BLOW oraz CHANCE OF CAPTURE
(na póżniejszym poziomie) jest to umiejętność, która zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia Critical Hit - ciosu który jest o połowę potężniejszy od normalnego uderzenia. Bardzo dobry Skill. Połącz to jeszcze ze Staggering Blow lub z dodatkowymi zniszczeniami jakie oferują upgradowane bronie (na wyższych poziomach gry) a tym bardziej docenisz wartość tego Skilla. Dodatkowo zwiększa on wartość On Target Point zależnie od poziomu, na którym jest Twoja postać. Zwróć jeszcze uwagę, że ten Skill po Grade 10 nie zwiększa już szansy na Critical Hit (tylko jego siłę), więc zwiększać go powyżej 10G to tylko kwestia gustu.
HEARTBREAKER
ulepszona wersja Staggering Blow. Pozwala dodatkowo otępić przeciwnika przez co nie może on wykonać żadnego ruchu przez parę sekund a ty masz czas by zadać mu kolejny cios. Choć ten Skill jest potężny to zastanawiam się czy go uruchamiać gdy posiadamy Staggering Blow napakowany na maksa, bo demony i tak idą od jednego strzała. Dodatkowo to ogłuszanie tym rzadziej się zdarza im silniejszego potwora próbujesz ogłuszyć. Po czasie nie daje to już efektu. Ale rzeczywiście w początkowej fazie gry, skill jest wypaśny.
FLAMY ARROW
Definitywnie zwiększa siłę Twoich strzał na okres zabijania jednego przeciwnika. BLOWUP ARROW Zdecydowanie ulepszona wersja Flamy Arrow. .
PERFECT EVASION
unikasz ciosu, nawet jeśli przeciwnik Cię trafił. Bardzo przydatne na wysokich poziomach gry.
Skille które są średnie lub totalnie się nie nadają do niczego:
BOW MASTERY
dodaje Max i Min Damage. Ktoś może powiedzieć, że jest dobre… ale wypada jak gniot gdy porównasz to z powyższymi. Szkoda Skill Pointów.
PASSIVE ATTACK
zwiększa nastawienie wroga do ciebie, co się przejawia tym, że rzadziej Cię atakuje. Ten Skill jest tym bardziej bezużyteczny im więcej przeciwników cię atakuje.
MUSCLE SOLIDFICATION
powtórka z Bow Mastery.
POISON ARROW
zatruta strzała… podzielone są opinie na temat tej umiejętności. Skill dostępny od 43 lvl. I podobno bezużyteczny do momentu gdy się go nie doładuje do 5 poziomu
Czarodziejka
LIGHTING MAGIC
to zaklecie, które najszybciej się ładuje i zużywa najmniej magicznej energii. Jest bardzo użyteczny (jeśli nie najbardziej) na początku gry. Po 30 poziomie przesiadasz się na lightning bow w połączeniu z lightning mastery (które, podnosi jego max damage)… jest to jeden z najbardziej śmiercionośnych skilli, głównie właśnie dlatego, że wywołuje się błyskawicznie. Lighning Magic na 5 poziomie (grade) dodaje praktycznie taki sam damage jaki dodaje Icy
Splash
- skill dostępny od 34 poziomu.
Shock Wave dostępny na wyższych poziomach postaci to kolejny etap rozwoju Lighning Mage. To zaklęcie, które zadaje jedne z największych obrażeń w grze. Posiada duży rozrzut między Min a Max Magic Attack Point Porównując na przykład do Ice Magic, który na G20 ma Magic Attack Point mniejszy od Minimalnego Ataku Shock Wave, skill ten wypada piorunująco zabójczo. Shock Wave ma za to słaby zasięg i zużywa dużo many.
Ice Magic jest wolniejszy od Lightning Magic i zadaje małe obrażenia. Do osiągnięcia 30 levelu jest raczej mało użyteczny, dopiero potem właśnie odkrywa sie jego moc gdy w połączeniu z Ice Mastery istnieje szansa zwolnienia przeciwników. Przydaje się w party, gdy ty zwalniasz potwory a reszta je zdejmuje.
Splashy Ice
- przez niektórych uważany za badziew, bo zadaje niskie obrażenia…. ale zadaje je wszystkim w swoim polu rażenia. Przydatny w party lub gdy atakuje nas grupa demonów. Racją jest, że nie da się nim zbytnio zabijać demonów silniejszych od postaci… typowy czar do atakowania żółtków. Na wyższym poziomie posiada możliwość zwalniania przeciwników. To jedna z najważniejszych właściwości dla tej szkoły magii.
Heal-
dobry na samym początku gry, pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy bo nie musisz kupować buteleczek ze zdrowiem. Od 16 poziomu dostępny jest jednak skill Cure, który odzyskuje zdecydowanie wiecej zdrowia i dodatkowo możesz go używać na członkach swojej drużyny czy gildii. Na późniejszym levelu dostępny Cure 2, zdecydowanie lepsza wersja Cure. Tak więc jeśli nie przetrzymacie do 16 poziomu to możecie sobie dać Skill Pointa na Heal.
Fire Magic to najwolniejszy skill ale za to zadaje najwięcej obrażeń. Dostępny jest dopiero od 8 poziomu i zadaje więcej obrażeń niż Lightning czy Ice na tym samym levelu. Oczywistym plusem jest także to, że oszczedzasz parę Skill Pointów na inne umiejętności.
Fire Blow
- bardzo dobry gdy się go podładuje, zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom wokół twojej postaci. Na pierwszym poziomie zadaje niskie obrażenia… to znaczy często pudłuje. Podobnie jak Icy Splash służy głównie do atakowania żółtków. Świetny skill do expienia w grupie. Znajdujesz innych magów co mają tego skilla na maksa (500 punktów obrażeń od jednego) i razem ładujecie się na silne demony… najlepiej gdzieś gdzie jest ich cała masa i ładujecie z fire blow… demony padają jak muchy a wy zdobywacie EXP w tempie jakim inni mogą tylko marzyć. Im więcej demonów w kupie tym lepiej bo fire blow nie ma ograniczeń na ilość przeciwników. To samo się tyczy wojny gildii… fire blow zniesie z powierzchni każdą falę przeciwników.
Revive i Speed Up nie wymaga chyba komentarza… Odrodzenie i Przyśpieszenie. �?adować w to bez zastanowienia. Ich przydatność jest trudna do opisania.
Restore
- odnawia życie (do 25%) tobie lub wybranemu graczowi przez określony okres czasu.
Greater Resurection
od swojej poprzedniczki różni się tym, że odradza więcej Health Points i Mana Point,
Greater Heal
- odnawia nieprawdopodobną ilość zdrowia
Sleep usypia wszystkie demony w polu działania czaru, atakują gdy zostaną obudzone (zaatakowane),
Greater Defence
zwiększa Defence zaczarowanego gracza.
Meditation
przyśpiesza odnawianie się many czyli chroni cię przed zbędnym odsiadywaniem lub gdy już to skraca jego okres
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin